Sötét

Kamionos bércsökkentés. Miért? 

Feliratkozás
Megtekintés 118 E
96% 1 145 38

00:00 Bevezető
00:25 Facebook-on már lázadnak...
00:40 Te hogyan kezelnéd?
01:15 A kamion és annak díja fix.
02:01 Egyéb kiadás ami fix díj. Az állam segíthetne...
02:49 A kamionos bére is fix. Teljesítménybe fizetni...
04:03 Üzemanyag. Változó
04:30 Fuvardíj. Lehet fix vagy változó
05:31 Ok és okozat (hol közlekedek most?)
06:48 Alacsony üzemanyagár . Csökkenő fuvardíj
07:32 Több kamion osztozik kevesebb munkán...
08:14 Fele annyi a munkaidő sok helyen
09:07 Kevesebb az áru, kevesebb díj
09:30 Túl kényelmes termin
10:28 Mi a helyzet a hűtősökkel?
10:55 Te hol csökkentenél a kiadáson?
-én ennyire jelentettem be magam...
-ennyibe van egy sofőr...
12:45 Miért dolgozz akkor is, ha kevesebb a pénz...
14:55 Ha van 1,5 évre tartalékod, dőlj hátra...
-ne köpködd a céged
-most lehet kamionozni
15:55 Összefogás?
-volt időd keresni pénzt...
17:05 Most nem kell hazamenni. Dolgozzunk.
17:55 Mi van, ha bepróbálkozik a céged?
18:28 Neked mi a véleményed? Mi a megoldás?
18:47 Miért nem jelent be a magyar magasabb összegre?
20:10 Te jobban tudod? Miért nem vállalkozol?
20:50 50 millió...
✉️E-mail
st22-lacika@freemail.hu
🛒Webshop
www.tobbmintkamionos.hu/

🚛Weboldal
www.st22-lacika.hu/hu

💰Támogatás Patreon/Paypal
www.patreon.com/st22
paypal.me/st22lacika

🔥Facebook
st22lacika/

📷Instagram
st22lacika

Autók és más járművek

Közzététel:

 

2020.ápr. 3.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 100   
Gábor Horvath
Gábor Horvath 9 hónapja
dehogy nincs megoldas a fizu csokkentesre, Jo munkaero vagy rendben most kapsz kevesebbet amig tart a recesszio minden fillert felirunk aztan amikor jobban megy a cegnek visszakapod ennyi.Az alkalmazott nem vallakozo a rizikot a vallalkozonak kell vallalni nem a munkavallalonak,csak ugye egyszerubb azt csinalni hogy rosszul megy a bolt nem adok rendes bert.
richard vincze
richard vincze 9 hónapja
Laci! Most a válalkozók mellett álltál ki! És nem a sofőrök mellett!......
Un oka
Un oka 9 hónapja
@Bota Richard Kilóra megvették az embert! 20 forintért! 🤣🤣🤣
Ertz Asdf
Ertz Asdf 9 hónapja
Nem tudom, de lehet nem hallottál meg mindent. Bár csak így működne, Tényleg lenne egy fuvarozó cégetek, amit sújt ez az egész és nem a futárokra meg az élelmiszert fuvarozókra gondoltam akkor lehet, nem írnátok ennyi hülyeséget borzasztó. SZERINTEM NÉZÉTEK MEG MÉGEGYSZER MIT MOND A LACI !!!!
Bota Richard
Bota Richard 9 hónapja
Ez az egesz egy faszsag ahogy a st22lacika megakarja magyarazni h miert kaptok majd kevesebb fizut es h ne lazadjatok. Olyan nincs h csokkentem a fizut mert nekem sem megy jol. Akkor a sarki abc-es is mondana jolineninek h a honapban kevesebb farhat ment el ezert kevesebb a bered! Es meg sorolhatnam.. Ez nem a sofor problemaja h a vallalkozonak most rosszabbul megy.. Austria megoldotta a kurzarbeittal es tulajdonkeppen ezert van meg munkaja a z st22nek semmi masert! Az h magyarorszagon az allam nem segit a vallalkozoknak haat ez van. De a lenyeg h nem az a megoldas h csokkentem a bereket! Tulajdonkeppen megsem teheti mert a munkaszerzodesben levan irva h mennya bered azon nem valtoztathat! (Igaz h semmire nem eleg amire az ember bevan jelentve de az ismet a rendszer hibaja)
Imre Kovács
Imre Kovács 9 hónapja
@Mark Mark A több éves profitból amikor jól ment... Gondolni kell a nehezebb időkre is. A sofőrnek is és a vállalkozónak is... A vállalkozó tegyen félre mindig minden hónapban egy kis összeget egy megtakarítási számlán például az ilyen esetekre... Például a Coca Cola válságban is fizet osztalékot... Mert gondolol nehezebb időkre is... Nem hiszem hogy nincs egy olyan cég... Sok cég megtehetné hogy félretesz... Nem kell hozzá Mammut vállalatnak lenni mint a Coca Cola. Repülőtársaságok ugyanazt csinálják mint a kamionos cégek... Amikor jól megy nem tesznek félre kivesznek sok pénzt belőle. Utána van egy válság és az államtól várja az adófizetők pénzéből a segítséget mert különben csődbe megy a szegény légitársaság... Nem kellene minden pénzt kivenni a cégből... Biztos hogy van arany középút. Mindig van. :)
alebidogas
alebidogas 22 napja
Ezek nyilvanvalo evidenciak. De te vallalkozokent nezed es igy nagyon konnyu elfelejteni, hogy ahol kizarolag a vallalkozok, a tulajdonosok, a befektetok, tehat a toke erdekei ervenyesulnek, ott nem lesz polgari tarsadalom. Kiszolgaltatottsagra nem erdemes egy tarsadalmat epiteni. Csunyan megbosszulja magat. Nem tanultunk semmit a huszadik szazad tragediaibol? Atkozod, lehordod mindenfele baromnak a munkavallalot, aki csak jol akar elni? (Az mas kerdes, hogy a maga primitiv modjan ezt nem epp elegansan fejezi ki) Dehat teged vagy barmelyikunket nem pontosan ugyanez vezerli? Erdekes modon ezeket a valsagokat sosem a nagytoke szivja meg. Sot. A bmw szalonok forgalma az elozo valsag idejen se csokkent :) eleg volt mar abbol, hogy a honaprol honapra elok fizessek meg az elcseszett gazdasagpolitikai dontesek arat. Igenis nemet kell mondani, van az a szint, ami alatt nem megyunk el dolgozni, kulonben soha nem fog valtozni semmi. Legyek megerto a multimilliardos fonokommel szemben, dolgozzak neki kevesebbert, mert valsag van? Eszednel vagy? Az elelmiszer olcsobb lett talan? A gazszamlam kevesebb lett? A gyerek tandija kevesebb lett? De az en idomet, eletemet adjam olcsobban? Mivaaan? A multimilliardos fonokomnek kellett volna arra felretenni, hogy engem akkor is ki tudjon fizetni, ha csokkennek a bevetelei, mert az az o dolga, attol meg az en munkam nem lett olcsobb. Ezzel a vallalkozo mentalitassal tudod hova lehet juttatni a tarsadalmat? Elmondom neked: a gazkamrakba es a meszesgodrokbe.
Ferenc Lukács
Ferenc Lukács 4 hónapja
Ebbeben sajnos telleg igazadvan a valsag azegy nemkivant vendeg aki addig marad ameddig akar ,es kenytelen vagy elturni es keszulni ra! Koszi Joutat
Zoltán Szabó
Zoltán Szabó 4 hónapja
👍
zsigmond kovacs
zsigmond kovacs 5 hónapja
Nincs igazad! Mellédumálsz!
Nagy Sandor
Nagy Sandor 7 hónapja
Szia Laci! Járjunk utána ennek a dolognak kicsit másként is. Hosszú lesz, akkor olvasd el ha van időd. Szóval. Itt vagy Te, mint Dajka László, E.V., aki megunta az Ifában álmodozást, fogta magát, beballagott a Scania-hoz, és bérelt egy traktort. Miért bérelted? Mert nincs 40-50milliód egy csikóra, hogy kp-ben letedd. Ebben benne van a szervizelés költsége. Ha lízingelnéd, akkor nem lenne, igaz ott meg a lízing és a bérlés között van egy szakadék a bérlés kárára. Most elmondok Neked egy sztorit. Angliában működő cég (mondjuk posta), fogta magát, beballagott a helyi Skoda kereskedésbe, és rendelt 1200db új autót. Listaáron a verdák kerültek mondjuk 13.000 fontba, 7000-ért hozták el őket. Ezt onnan tudom, hogy egy kedves cimborám mondta ezt, és tök igaza van abban, hogy ezt olyan szinten bünetni kellene, hogy ne érje meg rizikózni. Miért? Mert a szabad versenyt gátolja. Előbbi példádból kiindulva nem kicsit, hanem nagyon. Ez még csak a kezdet... 3 év gari idő végeztével az autókat 6 és 7.500 között adták el, attól függően, hogy mennyire lakták le őket. Az autókban ha tönkrement valami, azt gariban cserélték. Kötelező szervizeket is so-so tartották be, mikor-hogy esett. Most akkor nézzük képbe helyezve a dolgot. Alábbi történet kitalált, csak a példa kedvéért, minden egyezés pusztán a véletlen műve lehet! Gyuri bácsi (tudom, tudom), de mondjuk felkel reggel, jó éjszakája volt, állt minden ahogy kell neki, elkurjantja magát, hogy "Dikk má' more, vegyünk 100 új traktort". Szép szükét, legyen rajta Sarkcsillag, mert az szép... akár. Ugye? 40 milla lenne darabja, de ő Gyuri bácsi, ő a fasza gyerek, megkapja mondjuk 25ért. És kap még egy szép új szgk-t is saját használatra, mert jó vásárló, megbecsült tag... Szóval Gyuri bácsi boldog, és aznap még boldogabb lesz, ugyanis van egy külön részlege a vállalatában arra, hogy csak a pályázatokat figyelje, és mit ad A Magyarok Istene (lol), pont előző nap írtak ki egy pályázatot, amiben vissza nem térítendő támogatást lehet nyerni, ha a gépparkod euro4-ről euro6-ra történő fejlesztésére szánnád el magad. Nyertek is (mit ad A Magyarok Istene...), lett is egyből 25ből lett 23millió... Mindenki boldog, lehet hirdetni, hogy Európa egyik legmodernebb autóflottája (így nem nehéz ugye), milyen fasza, minden fasza... használják 3 évig a traktorokat, karbantartás a lehető legminimálisbb. Letelik a 3 év, traktorok mennek a piacra 25-ért.... Szóval itt már az általad említett 3000 euróból egy jelentős rész már marad zsebben. Azon a szinten már kvázi nincs "gépdíj". Vagy nem tudom minek mondjam. Ráadásul a nyálat is olcsóbban kapják, mert nagyfelhasználók. A gumit is, olajat is, minden szart olcsóbban vehetik meg mint Te vehetnéd. Eközben ha rákeresel google-n a cég(ekre), nagyon szépen kiadja az elmúlt évek pénzügyi eredményeit, ami bárki számára elérhetők. (ceginformacio.hu) Ja, és közben adómentesen adható a kurva ég is, mindenki minimálra van bejelentve, és még a hó végén is csipegetnek le a lóvékból... tudom, bő 500al maradtam bent... 7-8-9 évig ment a szekér mint az állat, dőlt a lóvé, aztán amikor jön 3-4 szűkösebb hónap, akkor a megbecsült, "köszönjük, hogy vagytok", stb parasztvakító-neonfény dumák ellenére (lol) kirugdalják az embereket. Mert a cég mint vállalat, nem rendelkezik annyi tartalékkal, hogy 3-4 hónapig fizesse a járulékokat a sofőrjei után... nem folytatom, szerintem érted. Itt most nem a kiscégek/E.V.-k-ről van szó, hanem a "nagyokról"... Lehetne ezt a dolgot még vesézni, de felesleges. A lényeg látszik. A süketelés, és hülye szöveg ellenére a sofőrök még mindig csak, és egyre inkább csak számok az excel táblázatban... szóval azért nem kell annyira sajnálni szegény nagyokat... persze ahogy megyünk lefele, úgy lesz egyre inkább igaz az amit mondasz, de a teljes képhez hozzátartozik ez is. Üdv
Tibor Kazár
Tibor Kazár 8 hónapja
Helló Laci. Én SAJNOS nem vagyok még kamionos. Jelenleg munkanélküli vagyok. Csak b kategóriám van. Sajnos az állami OFA képzés is áll :( Mivel én gyárakban dolgozom ahol a bér plafon 250 000 nekem a 400 000 az nagyon jó fizetés lenne. Persze távol lennék a családomtól és drágább az élet külföldön és a tisztálkodás megy egyéb költségek szerintem nagyon sokan a magasabb bér miatt kamionoznak. Azok akik nagy mellénnyel mondják, hogy én 700 000 alatt nem vállalok fuvart az vagy nagyképű vagy már annyira tapasztalt.
Sandor Boros
Sandor Boros 8 hónapja
Romaniai de magyar sofor kollega vagyok szerrencsere a cegemmel ojan jo a kapcsolatom hogy a fonokom inkabb baratomnak nevezem..... Ebben a helyzetben szinte ugyan aszt mondta el amit most te , egy kicsit talan sertonek hangzott amit a video 14.00 perceben mondtal a roman cegerol de igaz . Kevesebb mindt egy honapja spanyol fuvar alkalmaval barcelonabol rakodtam es budapest bevarosaba rakodtam le. Ami azert fucsa hogy a lerakon megemlitettek hogy senki nem akarta vallalni . Mi is a kialakult helyzet miatt kevesebbet megyunk de ennek megfelelo a berezes is ....... amugy nagy kiraly vagy lacika csak igy tovabb....
Armand Goldman
Armand Goldman 8 hónapja
Laci, Kanadában egészen biztosan nincs olyan mondás, hogy osszad be a munkát és hagyjál holnapra is. Ellenben van olyan, hogy "nem kész még?"
róbert sárközi
róbert sárközi 9 hónapja
Teljesen igazad van ki kell tartani lessz ez jobb is :) puszi azoknak az idiótáknak akik szerint nincs igazad :D
Dávid Schwetz
Dávid Schwetz 9 hónapja
Egy látás sérültte sose mertek melót bízni akkor most miért jelenkezek
Trau ma
Trau ma 9 hónapja
Élelmiszert fuvarozók Wales ben,(multinál) és 10% fizú emelés van
Patrick Almasi
Patrick Almasi 9 hónapja
Pontosan! Ahogy a vegen mondtad miert nem valalkoznak? Peldaul ; nincs ket egyforma tojas, ........stb! Szoval Te valalkozol ami = tervezes, befektetes, kalkulacio, kapcsolatok, Riziko felvalalas, stb. es profit kalkulalas, tartalek kepzes! E nelkul nem lehet mert mert is csinalnad ha nincs profit!? Szoval ehhez beszerzed a szerszamokat. gepeket, eszkozoket, stb. Mi is kell meg? O, hat persze ALKAMAZOTT!!! Az alkalmazott = ber koltseg - period! O nem Valalkozo, nem Bank, az uzemanyagot ki kell fuzetni, a lizinget ki kell fizetni, a BERT meg nem es meg is kellene ertse az ALKALMAZOTT hogy " mikor hazamegy es bejelenti a csaladnak hogy most valasztani kell bizogytalan idore vagy nem reggelizunk vagy nem vacsorazunk " ez normalis! Hogy is modjak az olyant mikor a Valalkozo tovabb passzolja ??? Meg van egy olyan szo is Kizsakmanyolas Valahogy igencsak deformalodnak az ertekrendek and it's oke, way to go!
Tóth Gábor
Tóth Gábor 9 hónapja
Jól beszélsz!!! Mi is vállalkozók vagyunk és jó ha a fuvardij 1/5-e meg marad!!!! 3 hete állnak az autónink Aki nincs benne a fuvarozasba azt mondja milyen jól megy nektek ,ennyi meg ennyi autótok van. Csak azt nem látják hogyha áll az autó és nem mozdul akkor nem keresünk. Nem hogy nem keresünk de még 0-án sem állunk, hanem kőkemény mínuszba megyünk!!!!! Sok sofőr az év elején meg többször kijelentette hogy Ő nem indul el már hét közepén mer hát lehet nem ér haza péntekig, de az a x 100000ft fizetés meg kell. Nem tudom hányan tudják hogy egy szerelvény évi kötelező biztosítása mennyi? Több mint 1 millió forint, és ez csak a biztosítás ,erre még rá megy a súly adó. Nem akarok senkit megsérteni és rosszat sem akarok senkinek, de sok sofőr el van tévedve....... ( tisztelet a kivételnek, de sajnos sok olyan sofőrbe bele futottunk már akiket sofőrnek nem neveznék), szinte "0" pénzügyi befektetéssel az átlag kereset többszörösét meg tudják keresni és még mindig elégtelenkednek! Tovább nem folytatom és tisztelet a kivételnek még egyszer is!!!!
spajszerkodak
spajszerkodak 9 hónapja
Szerintem jól látod Lacika! Kitartás, és "műszaki hibás kamionok" mentes utat Neked! :)
Jozsef Szabo
Jozsef Szabo 9 hónapja
Én nem vagyok kamionos de baromi jó, hogy index van a videóhoz és bele lehet hallgatni abba a részbe ami érdekel. Nagyon profi munka.
András Hovorka
András Hovorka 9 hónapja
a német aki kurzarbeitot jelent az nem kevesebbet dolgozik és kevesebbet keres pl Audi, Merci bezárt és az alkalmazottak 60%-ot kapnak
Sándor Dudás
Sándor Dudás 9 hónapja
Ha már politizálsz egy szakmai videoban, nem kéne pedig, akkor ragaszkodj a tényekhez: a kormány nagyon komoly segítséget adott a vállalkozóknak, lásd például a KATA! Nagyot csalódtam benned, le is iratkozom! :(
Steve Weider
Steve Weider 9 hónapja
Magyar és az utóbbi Angol évek tapasztalatai alapján... Nem fordult még elő, hogy azzal jött oda cégvezető, vagy bármelyik manager, jól megy a cégnek, emelés / bónusz lesz, mert rendesen dolgozunk. :) OFF: Cseppet sem érdekelt, mert nem vagyok egy harácsoló típus, de amíg kamionoztam, egy Porche érkezett ahhoz a céghez a főnöknek, a német prémium egy szinttel lejjebb "kúszott" 1 év után, amikor már egy 2. Porche is megérkezett (a másik főnöknek). Csíptem őket és az irodában is jó arcok voltak, de nem fizettek eleget a sofőröknek és amennyire beleláttam a sűrűjébe... néhányan rendszeresen "kiegészítették" a fitetésüket (nem, nem üzemanyaggal és mások is benne voltak fentebbről), így inkább kiléptem. Mellesleg óriásit terjeszkedtek az utóbbi 6 évben (gyakran járok arra, mert a városban dolgozom). Másik, nagyobb telephely, folyamatosan érkeznek az új vontatók, és cserélődnek a céges verdák. A régi sofőrökből, már csak az a néhány "élelmes" nem lépett le.
reywind 88
reywind 88 9 hónapja
600000-nak 400000 a nettója.
Csaba Csorba
Csaba Csorba 9 hónapja
Benedek Elek legujabb meséit hallottátok....Beszarás.
flame04ful
flame04ful 9 hónapja
Én is ezt mondanám neked, mint a családod: "Most maradjál!" :)
Péter Bertók-Varga
Az üzemanyagárak beszakadása nem a kereslet csökkenésének köszönhető. Illetve az, hogy ilyen mértékű a csökkenés, az nem csak a visszafogott kereslet miatt van. Az arabok olajár harcának az eredménye. Levitték a béka segge alá a nyersolaj árát, emiatt szinte senki más nem tud eladni, mert nem éri meg nekik. Az csak a véletlen műve, hogy ez pont a vírus helyzet közepén csúcsosodott ki...
Tivadar Joba
Tivadar Joba 9 hónapja
Szerintem: Mikor mindenkinek jol megy / munka ado,munka valalo /akkor tegyen felre ,mert ami megy fel az megy le is. Ha csökkentes van akkor ne csak a melosnal de ugy a fönök és irodai munkatrasai is vegyék ki belöle a részüket.
Takàcs József
Takàcs József 9 hónapja
Laci azért nem kell elájulni egy traktoros vallakozastol! Igazad van amit írtál , de azért nem igényel 5 diplomát kiberelni egy traktort és betvontatast csinálni. Nem hiába ülsz te is a Volán mögött. 1 kamionnal azért nem lehet megváltani a világot. Sok kicsi sokra megy, szerintem min 5-10 kamion kene hogy vallakozzon valaki
Takàcs József
Takàcs József 9 hónapja
st22lacika ja és Bem fogod elhinni, de megéltük ezt is hogy irigykednek az emberek hogy a wabinal melozok. Beszaras
Takàcs József
Takàcs József 9 hónapja
st22lacika korrekt ember vagy , teljesen megértelek!! Respect. Én nemzetkoziben buszoztam (kinaiztam) amiben nagyon jó pénz volt , sajna volt. Most meg beléptem a WSZL hez belföldön melozni. Túl fogjuk élni és ha nem is úgy mint előtte de működni fog....
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
Szia! Én nem akarok világot váltani, én pont örülök neki hogy élvezem, otthon is lehetek a fizum is jó és a kamionom is. ennél nekem nem kell több :))
Mano Miki
Mano Miki 9 hónapja
Nehogy sajnáljuk már a nagymenő vállalkozókat melyik sajnálja a szegény sofőröket vagy csak az egyszerü embereket is?orbán támogatja a vállalkozókat a kisemmizett ėhbėrèrt dolgozókkal foglalkozik valaki?jó gurit vigyázzon mindenki magára a 2 kerekütől a 18 kereküig!csoki?jó utat!
Susi Gobschiba
Susi Gobschiba 9 hónapja
Servus mindenkinek! A Tèma csöppetsem Mókàs! Talàn ( ès remèlem is) alle Lkv fahrer hat aber Kraft zum Kämfen. Bitte!!! A hetvenes èvekben a kicsiknek a gumi cumi olyan nagyon helyes ès kedves kammillaviràg kinèzetű volt. Hoo hho Jóbaràt! A "MI CUMINK " egy kicsit màs formàt öltött! A tènyek segitenek....a sopànkodàssal viszont reszeltek.
Mr.Szalex83
Mr.Szalex83 9 hónapja
Nekünk most azt mondta a góré, hogy eljött az idő, amikoris nem tud fizetni 3 sofőrt (kis cég), csak kettőt, őket is csökkentett időben, csökkentett munkabérrel. Én mondtam neki, hogy bevállalom és elmegyek 3 honap munkanélkülire, mert nekem jobb a helyzetem, mint a másik 2 kollégának. Megegyeztünk, hogy ha 3 hónap múlva nem javul a helyzet, akkor engem visszavesz, és elmegy egy másik kolléga munkanélkülire. Mi így tudjuk megoldani. (Ez idő alatt az állam által biztosított online átképzést is elvégzem, így nem fogok unatkozni sem, és lesz még 1 plusz "szakmám").
Tamás Typri
Tamás Typri 9 hónapja
Teljesen igazad van, egyetértek Veled! Ha nincs a gazda zsebében semmi, akkor miből fizessen? A mi dolgunk az, hogy megtömjük a gazda zsebét és akkor jut nekünk is. Ennyi. Menni kell, hogy amikor rendbe jönnek a dolgok, akkor is mehessünk!
Sándor Csoma
Sándor Csoma 9 hónapja
Teljesen jogos.... Az éremnek 2 fele van, ha amúgy korrekt a cégetek tartsátok ki és kössetekkompromisszumot és csináljátok.
Józsi Tóth
Józsi Tóth 9 hónapja
Szimpatikus volt a videó. Szerintem sok mindenben igazad van és pozitív, hogy azért vannak emberek, akik máshogy gondolkodnak. Annyival egészíteném még ki ezt az egészet, hogy sokan írták, hogy de a céges is szét keresték magukat. Ezzel kapcsolatban két dolgot érdemes tudni, hogy a "jobb" cégek azért a szét keresett rész jó részét befektetik. Esetenként emberekbe, mint alkalmazott vagy eszközökbe, helyekbe, hogy tudjon bővülni növekedni. Sok cég pont ebbe futott bele, hogy királyul indult valami nagyon sok téma óriási rekordokat döntögetve kezdték az évet majd jött egy pofon, ami alaphelyzetbe tette őket. Ha túl is akarod élni, mint cég + meg is akarod tartani az alkalmazottakat akkor túl sok választás nem maradt. Mivel vagy mindenki kicsit rosszul jár vagy a szokásos magyar módi lesz 80% nagyon,m de nagyon rosszul jár 15% jól jár az 5% pedig rommá keresi magát és jön a habzsi dőzsi. Az arányos csökkentést tartom jó megoldásnak, hogy amikor ez véget ér, mert véget fog még mindig legyen munkahelyed aztán akkor majd vissza lehet szedni, ami most elveszett. Viszont, ha tönkre megy sok cég és sok lesz a munkanélküli akkor nagyobb lesz a baj, mert nulláról visszaépíteni a céget + kapcsolatot + ügyfelet szerezni és mire megint tud sok embert alkalmazkodni hát az nem két nap. Miközben ugye akinek nincs állás nem is költ így nem is kerül vissza pénz a gazdasága. Akkor kevesebb fogy nagyobb a kínálat, mint kereslet és ott az újabb szívás
Ernő Kővári
Ernő Kővári 9 hónapja
Nemtudom, nálunk nincs bér csökkentés, sőt emeltek mert annyi munka van hogy beledöglünk lassan. Napi 12 óra heti 5 napban ez olyan Magyar sajátosság......... a húzzuk le a sofőrt......... stb stb stb
Gabor
Gabor 9 hónapja
Nem vagyok kamionozásban érdekelt, de nagyon informatív anyag lett :) Köszönet.
Károly Kiss
Károly Kiss 9 hónapja
Szia! Nagyon szépen, összeszedted. Egy, cég sem jótékonysági intézmény, Nekünk, ez Kereskedelemben, tananyag volt. A jelen helyzetben, két megközelítés van. Vagy nem rúgsz ki senkit, csak leveszed a bért, bízva az alkalmazottak, lojalitásában, vagy, egy huszárvágással lapátra teszel, jó pár embert, hogy kifizesd a többieket. De, kérdem én, Ha egyszer, 1 cég kirúg, gazdasági okokból, te képes lennél jó szájízzel visszamenni? Szerintem, nem. Ha, megoldódik, a helyzet, Ember megint kelleni fog. És, Egy, ilyen, megközelítés, még mindig ad 1 hátteret. Lehet nem keresel havi 500-at, csak 3-at, de van munkád, És nem a 60 ezres segélyből, kell tengődnöd. Bizonytalanul. Találok e munkát?
Boppo
Boppo 9 hónapja
Apokalipszis.. alig van autó
József Zatyi
József Zatyi 9 hónapja
Laci itt se nőttek az élelmiszer árak igazából. Amről te videókat láthattál nagy részt a libsi hergelő média néphülyítő terméke és a járvány első két hetében kitört felhalmozási pánik eredménye.Ezek képanyagát halmozták fel és nyomatják aktuálisnak. Történt hogy megjött a járványról a hír -mármint arról hogy az Olaszoknál elszabadul a pokol. Erre ráfejeletek a libsi orgánumok majdhogynem olyan írásokkal hogy ha csak olvasta az ember azt hitte máris 1347 van megint a fekete halállal. Csóri olvasóik beszopták és megrohanták a piacokat, boltokat.És aki addig vett reggel 30 deka parizert most elvitt 20-50 kiló cuccokat.Na erre persze másnap kevés lett az áru mert ugye a boltos a normál fogyásra van beállva nem redelt annyit.Míg beállt a kínálat is addig kedves médiamunkásaink hülyére fotózták videózták magukat.Ezt a konzerv látványt bámultuk utána hetekig. Árak, nyilván amikor a hirtelen nagy kereslet megszívta a piacot az árusok felvitték az árat. Nem mindenki de ugye itt is van az a típus aki "okosba" gyorsan kapcsolt.Na ezt szintén befotózták videózták kedves médiamunkásaink és hetekig ment vele a hergelő kongresszus.Szidták a nyerészkedőket etc....A végén a kormány bár akinek volt esze tudta hogy nincs valós áruhiány de hozott egy árszabályozó rendeletet vagy törvényt, bár igazából semmi szükség se volt rá. Jó példa rá hogy kimentek Bp -en a Lehel térre és FB -n posztolgatták hogy 2500 ft os csirkemell, hú meg há.Erre odaírták nekik : "Barátom menjél el a Lidlbe onnan 100 méter se ott nem annyi!" Ez volt a nagy áruhiány meg árnövekedés. És persze a jajgatók se fogták fel-hiszen nem az volt a cél- hogy ha hétvégén behergelem a lakosságot, az hétfőn piacot rohamoz 10 deka helyett fejenként visz 20 kilót akkor annak az árusnak aki addig örült ha 16 óráig elment az áruja most meg délig 4-et fordult a nagykerből a hűtős autója nyilván másnapra árat fog emelni.De könyörgöm miért? Azért mert áruhiány van? Frászt azért mert viszik az árut mint a cukrot.Ezek után kedden betipegett csóri nyugger gondolván biztos ami biztos kirakja még a fagyasztó alján azt a 10 kilónyi helyet valamivel, aztán meglátta az előző nap ő általa felvert árakat és rögtön rohammentőt kellett hozzá hívni. Utána meg otthon mind azon füstölgött az FB-n hogy rohadt nyerészkedő, ő se tudott felhalmozni az árak miatt.....Mert ugye kereskedelemben az ár kizárólag a kereskedőtől függ.Ennyit sikerült elsajátítani 30 év kapitalizmus után ebben az országban. Amikor megkérdeztem hogy mégis mi a frászt csinál egy kereskedő amikor azt látja piac zárás előtt egy órával hogy nem megy a cucc és rábüdösödhet-pl hentes- akkor az azért nem baj ha akcióz nem? Akkor nem rohadt szemét a kereskedő ugye? Mondtam is mindnek, hogy remélem miután az üzemanyag ára meg esett, az összes szájtépő áruhiányos meg áremelős feljelentgető szépen visszamegy a benzinkútra é kifizeti az árcsökkenés meg a régi ár közötti különbözetet hiszen csak nem akar rohadt büdös nyerészkedők közé tartozni nem? És remélem a mostanában jó áron eladott lakások árából is visszaadják a vevőknek a különbséget hiszen 5-10-20 éve nem ennyiért vették messze nem az ingatlant! Hát mit képzelek hogy nyernek a saját pénzükön? Az árus tulajdona a cége.A cége vette meg mondjuk az összes húst amit árul. Az az ÖVÉ ha nem akarja nem ad el semmit ki se viszi a piacra bebassza otthon a hűtőjébe és azt rágcsálja a család 5 év múlva is.Na ekkor mi van? Megteheti? Meg. Befizet minden adót, járulékot, betart minden szabályt. Köteles eladni az áruját? Nem. Célszerűnek célszerű de nem köteles. Akkor mindenki annyiért árulja az áruját amennyiért akarja? Igen mert az övé.Jah' hogy ez meg nem célszerű, na ez egy másik téma ugye...de megteheti? Meg. És ha van barom aki nem néz körbe hogy a piacon mi a valódi ár-értsd a város vagy az ország mint piac- akkor azért az árus a hibás? Ha jó az akciós ár amikor sok az áru legyen jó az extra ár is amikor a hülyék úgy vszik mint a cukrot. Hát Tavasszal minden jármű ára magasabb....komolyan ezért szerencsétlen vállalkozókat kell leordítani.Nem jegyrendszer van meg háború hogy tényleg nincs áru és az egész falu9 tojáson bunyózik.
Csiki Jeno
Csiki Jeno 9 hónapja
Csak az lenne a kérdésem hogy amikor ilyen szigoritások vannak és még most is a soförököt basztassák miért nem fogna össze a söföfök és egy hétre huzzák be a kéziféket és meg látnám mit kezdenénék amikoraz ellátás is meg áll ????Gondolom hogy mindenkinek lenne egy heti tartaléka !!!!!
István Varga
István Varga 9 hónapja
Minden megoldódik majd behozza a német még az adblue mellé vagy 2 tartályt amit feleslegesen kell kipumpálni a kipuffba és újra dübörög a gazdaság! Lehet fojtatni a felesleges közúti raktározást elfüstölt diesel mellett! Vinni a pl:vastekercset gyartótol a raktárig ott kibontani a csomagolást majd ismét csomagolni címkézni vissza a gyártónak mekkora üzlet!
arpad damian
arpad damian 9 hónapja
a roman soforok jobban vanak fizetve.
01Hmmmm
01Hmmmm 9 hónapja
Semmi értelme támadni st22lacikát. Az árufuvarozásban csak az élelmiszert szállítók nem kerülnek nehéz helyzetbe, a többiek mind, sok fuvarozó vállalkozás kerülhet csődbe megrendelés hiányában. Sok gyár bezárt, emiatt leálltak a bedolgozók is, ipari területen szinte alig akad szállítanivaló. Aki pilóta valóban nem hajlandó "700 alatt" dolgozni, csak a tulajnak tesz jót, mert kevesebb emberének kell fuvart szerezni.
József Zatyi
József Zatyi 9 hónapja
Laci a múltkor fejtegettétek a migrik témáját! Nézzed csak! www.vadhajtasok.hu/2020/04/05/spanyolorszag-az-illegalis-bevandorlok-menekulnek-a-koronavirus-elol-tobb-ezer-eurot-is-kifizetnek-hogy-eljussanak-marokkoba/ Nehogy most meg Calaisba akarjanak szökni GB-ből......XDDDD
füstölt sonka
füstölt sonka 9 hónapja
Laci, igazad van. Én egy olyan cégnél dolgozok, ahova egy hasonló profilú állami cégtől érkeztem(nem fuvarozás). Az állami cégnél tojtak a fejünkre, kritikán aluli munkakörülmények voltak, se anyagi, se erkölcsi megbecsülést nem kaptunk. Csak fenyegetést, hogy ha nem tetszik, el lehet menni. Hát én mentem. És kiváló főnőköm van, jó a viszony, maximális feléje a bizalmam, és remélem tudja, hogy ő is számíthat rám bármikor. Igazán tisztességes bért kapok, és igyekszek tisztességesen meg is dolgozni érte. Ha most arra kerülne sor, hogy vissza kell venni a béremből, mert nehéz helyzetbe került a cég, egy szavam nem lenne. Nem esne jól, mert kinek esik jól kevesebb pénzt keresni a megszokottnál? De megérteném, és tudomásul venném. Adott nekem annyi pénzt már a cég, hogy tudtam félretenni, volna hova nyúlni. És tudnám, hogy amint rendeződik a helyzet, azonnal visszatér minden a rendes kerékvágásba. Szerintem ez így korrekt. Nem csak a jóból kell kivenni a részünket.
Boy Rézy
Boy Rézy 9 hónapja
Nos jól látod a Vírus-helyzetet de az viszont senki se látja hogy ez a helyzet meddig lesz fenttartva !!!!!!!!!!! Mert azt ne felejtsük el hogy az emberek a biztosra szeretnek menni ===>> de ez a Vírus helyzet mindent borít ............ Ui. A Waberess se az ami régen volt ám !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Márk Lutz
Márk Lutz 9 hónapja
Jelen esetbe én örülnék ha munkát kapnék kezdő C+E-s jogsival mindenhol csak az elutasítás megy Nálunk a cég pihenő vágányra tett (munkaszerzodes bontás) mivel leginkább autó ipart vittünk Meg kellet érteni hogy nincs munka Munka nélküli segelyrol nem ejtenek szót mert siralmas 😕 Megoldás szerintem az lenne hogy az államnak igen is vállalni kellene egy kissebb összeget az alkalmazott bérének (a bejelentett bérnek) pl 60%
jenő Szikla
jenő Szikla 9 hónapja
én dolgoznék.
Bencsics Gabor
Bencsics Gabor 9 hónapja
Szívemből beszéltél tesa👍
David_Bettesch
David_Bettesch 9 hónapja
Azt ne felejtsük el, hogy a szakmunkás bérminimum netto 140 049 forinthoz hozzávesszuk a napi 30 eurot, ami 22 nappal számolva mai (04.05. 364,42ft) árfolyam szerint 240 517 forint.. 240 517 + 140 049 = 380 566... ellenben a korábbi 60 euros napidíjhoz ez rettentően nagy különbség és joggal mondja azt a sofőr kolléga, hogy 600 helyett 380-ért tudod ki fog neked nemzetközizni.. 2 hónapja még 330-335 körül volt az euro, 22 napra 60 euros napidíj mellett az 435-442 ezer forintra jött ki, plusz a szakmai minimálbér 140 049 forint.. az 580 es a 380 között jelentős a különbség!
Norbert Mezei
Norbert Mezei 9 hónapja
16:13 Ez a vállalkozókra is vonatkozik. Szépen összeszedték magukat az évek alatt, dübörgött a gazdaság. 16:41 "Eddig jó volt a alkalmazott/sofőr, mert rengeteg pénzt bevasalhattam általa."
Sándor Bura
Sándor Bura 9 hónapja
B+ Lacika qrvára,igazad van, mindenben. Nem tudom h az emberek miért nem bírnak gondolkodni az agyvelejükkel!!!! Tényleg mindig csak azt lehet hallani h ‘Óhh,ennyiért???? Én biztos nem!!!’ Ha másra nem, erre jó ez az állapot h az ilyenek elgondolkodnának
ISTVAN KISS
ISTVAN KISS 9 hónapja
na errol van szo. erdelyi vagyok es romaniai cegnel dolgozom. teljesen igezad van , tobb mind fele a kolegaimnak nem meg akart indulni mert nincs ugy munka. persze km-re vagyunk fizetve es ez az oka, hogy inkabb otthon ulnek minthogy a parkoloba amig kerul egy fuvar. eddig tenyleg ugy volt hogy jottunk, lerakodtunk es ugyan az nap, ha nem masnap reggel, rakodtunk is visszafele. na de nallunk a fizu nem csokkent csak, hogy amit megkeresel egy het alatt azt most lehet hogy ket het alatt keresed meg...na de megis jobb mint otthon ulni
Robi S
Robi S 9 hónapja
ez nem a sofőrök dolga megoldani.Ezért hívják főnöknek könyvelőnek és minden más. Te nagyon beképzelt ember lettél már az utóbbi időben.
Dominik Horváth
Dominik Horváth 9 hónapja
Legjobb csatorna
B N
B N 9 hónapja
Szia @st22lacika! 18:47 Miért nem jelent be a magyar magasabb összegre? Tehát jól értem, hogy nem annyira vannak bejelentve, mint amennyit ténylegesen kapnak? Van a "hivatalos" pénzen felül borítékban kifizetés? És szerinted ez így jó? Szerintem nagyon rossz irányba haladunk azzal, hogy mindenki ügyeskedik az adóval. Aki nem teheti meg, az elégedjen meg annyi fizetéssel amennyit kap.. "ügyeskedőké" a világ(?) :(
Család Kemeniczky
Család Kemeniczky 9 hónapja
Szia Lacika! Szép idő van arrafelé ha most csak 3-4 raklappal viszel árut de hűséges maradsz a cégedhez valahol talonban megjegyzik ezt és ha vége a vírus dolognak és újra teljes kamionnal mehetsz és oda adják a jó melókat jó pénzért , nem hogy kiálsz most a kamion nem gurul neked ráfizu van a Román ,Ukrán félpénzért elvitte pár hónap konec vírus mennél vissza és már nem te álsz elöl jó pénzért hanem a Román vagy a Ukrán! Lehet még parking ra is tesznek mert a céged lehet jó a sofőr de hogy mindenkinek jusson aki dolgozni akar és szeret belátja sajnos most bejött a KOVID nincs teli kamion nincs annyi mani de mint ahogy lecseng visszaáll minden szépen lassan a régi kerékvágásba és tudja a cég nem hagytad ...... ba igenis vállaltad a melót! Igaz én nem kamionozok csak itt veled ami nagyon jó dolog ezuttal is köszönöm a videót megint szép helyeken gurultam veled :-) De valahogy így érzem aztán lehet nem így van akkor bocsánat neked , nektek Kamionosoknak akkik azért lássuk be nélkületek azért megálna az élet !!! Most mindegy mit viszel. Köszönöm a friss videót ! Jó utat!
14magyar88
14magyar88 9 hónapja
Magyarorszagon nem kell fizetni a hiteleket.. az sokkal nagyobb segitseg mint ez a 80% amibol mrg nem tudom ki latott barmit is...en nem
Attila Na
Attila Na 9 hónapja
Mindenki a saját munkehelye rinyál! Van akinek nagyon rossz, mert megszűnt a munkahelye, van aki kevesebbet fog keresni, van akik meg nem győzik (egészségügy,gyógyszeripar,rendőrség,katonaság). Válság van, ez van,és senki ne a másikat nézze! Ez igaz a kormányra is olyan szempontból, hogy bizonyos szakmákat segít, de a többi le van szarva! És vannak olyan munkahelyek, amit ugye senki nem akar elvégezni (takarítók,segédmunkások stb.) és ők a fizetésükből hónapról hónapra élnek.,most viszont nem kevesebbet keresnek, hanem nullát! Az emberek nagy részének jön az éhezés.
Zoltán Tóth
Zoltán Tóth 9 hónapja
Szia.Nagyon jól csinálod Laci,hogy dolgozol.Én is azt teszem, szerintem lesz idő mikor csökken a munka és megpihenhetünk.De legalább addig is van bevételünk.Aki sztràjkolni akar csak menjen sztràjkolni szíve joga.Én addig dolgozom.Kitartàst kívánok mindenkinek.
István Merényi
István Merényi 9 hónapja
Helló Laci! A munkaviszonyomról azt gondolom, hogy most nekem a járvány idején esszem ágában nem lesz így köpködni, eddig se tettem, de ezután se fogom. Én most jelen állás szerint, még jobban örülök neki, hogy a cégnek még mindig van megrendelése a termék gyártással. Jelenpillanatban nettó 90 ezerért dolgozok nap mint nap, a cég amivel foglalkozik részben müanyagipar mert műanyag fröccsöntött termékeket gyárt, részben könyüipar mert csomagoló munkát végez, és részben élelmiszeripar mert amit értékesítenek azt általában az élelmiszer gyártás rendeli meg. Eddig amikor föl merült az hogy hét végén is dolgozni kell, mindig én voltam az első aki jelenkezik a plusz munkáért, de ezt ezután is így fogom tenni. Nekem az a lényeg, hogy meg legyenek a munkám teljesítményével elégedve, de azt amit az MSZP meg osztott valamit a bérekkel kapcsolatban, meg hogy én követelőzzek, köpködjek, na azt már nem. Mert van olyan munka ami, ha elkezdi a műsort csinálni, nehezebben tudok hozzá szólni másik fröcsgépekhez, hogy szedjem de ígyekszek utolérni magam, mert a kollégánál is rossz az hogy van ránk öt meg hat gép és ő dolgozik négy gép mellett én meg csak alig csinálok két gépet egy 1 órás ebéd szűnetben. Dehát mit tegyek? Selejt árut nem gyárthatok, mert ha az bele kerül a raktár készletbe napi szinten feldolgozunk minimum 1 tonna granulátumot, most gondold el mennyi termék jön le egy heti gyártási ciklus alatt, namost azt a zsákot amiben sok selejt termék van már, hogy találod meg? Na látod sehogy. Figyelni kell, hogy ne legyen a termék pöcsös szőrös, vagy hiányos, figyelni arrra, hogy a gépek ben legyen anyag amiből gyártani tud, mert ha ki fogy sokszor, az az agreátornak kárt okoz hosszú távon. A gép agregátja áll a hengerből amiben a csiga van, a hengeren a fütés aminek segítségével föl olvad az anyag. Van egy hidro motro ami csigát mozgatja, ott csatlakozik a hidraulika, ami a csigáta forgaja a gépciklusok alatt. És ott mehetnek tönkre finom alkat részek ó, aminek azu ará is fincsi, azt csak az ARBURG fröcsgépekkel forgalmazásával foglalkozik Arburg Hugaria azt hiszem?
Zoltán Tóth
Zoltán Tóth 9 hónapja
Szia.Te azt mondtad,hogy km-re dolgozol.Akkor most miért mondod,hogy nem dolgoznàl Km-re?
Didiluck
Didiluck 9 hónapja
Laci! Ha kaminozom lehet nálam kutya a fülkében? Mármint ha magammal vinném a kutyámat az szabályos?
joe vids
joe vids 9 hónapja
lesz ez meg igy se kedves kamionosok es tobbiek..es ugy is jo kell legyen...eleinte lazadozunk meg minden a fene de aztan a szukseg beall mint a klinikai halal ;))
Gábor Pergel
Gábor Pergel 9 hónapja
Sajnos még nem vagyok sofőr, de ha egyszer egy olyan helyre kerülök, ahol megbecsülnek, jó pénzt és kamiont adnak, akkor egy válság idején elviszem neki a fuvart akár a fele fizetésemért is, ezzel meghálálva az eddigi hozzáállást felém. A korrektség a legfontosabb, főleg ilyenkor, és szánalmas elvárni azt, hogy ez csak az egyik oldalról történjen meg.
adolf főnők
adolf főnők 9 hónapja
Szia Lacika teljessen igazad van csak az a gond ezzel hogy ha elindul és dubörögni fog a gazdaság a példa a "SHARP " soha nem vagy csak nagyon nagyon lassan több év mulva fogja ugyanazt a fuvardijat fizetni mint a "válság" elött . Az lessz a válasz rá hogy jó az ugy mit képzelsz jó volt fél évig egy évig akkor legyen jó utánna is ha nem tetszik jönnek a Románok és elviszik , sajnos szerintem 100% ennek a valoszínusége ez után majd mit tudsz mondani az alkalmazotnak " igy jártál szépöcsém válság volt " . A másik Lacika nem akarlak megbántani de a példa amit felhoztál a végén a 3500 euro haszon bol még 2000 - 2300 eurot kap a soför a maradék 1200-1500 eurobol egy autó után , hogy a viharba lehet a legtöbb 2-3 autos cég tulajdonos is hogy tud eltartani egy 6 fös családot luxus életmodon luxus 350 négyzetméteres házban három felsökategoriás gépkocsival a háztartásban , ez mind a maradék max 3000- 4500 eurobol persze mikor piros hó esik !!!???
József Antal
József Antal 9 hónapja
A lengyel és a román sofőrök elvitték a fuvarokat a magyarok elől. A nyugat lezár. A vírus megmutatta mennyit is ér valójában a munka. Egy leáldozó szakma. Ahogy a vírus megmutta melyek a feleslegesen sok humán erőforrást felhasználó szakmák. Pl. a tanárokra nincs is szükség. Igazából pár jó tanár - a legjobbak - megoldják online. A teherfuvarozást fel fogja váltani az önvezető teherjárművek elterjedése. A metrót sem vezeti már senki. Hamarabb eljön ez az idő mint gondolják. Most az üzemanyag ára a béka segge alatt de a pékek drasztikusan emeltek!!! Kb. 100 százalék hasznuk van a járvány miatt. Szarabb kenyér, olcsóbb benzin, a melósait még annyire sem fizeti mert riogatja őket a munkanélküliséggel. Én inkább zsemlét süttetek meg pogácsát otthon. 10-szer olcsóbb, 10-szer finomabb, 10-szer egészségesebb. A fuvarozók soha nem tesznek félre. Csak a minnél több fuvar annál több haszon elve van náluk. Majd a sofőrön spórolnak. Ez mindig is így volt így is marad! Ma a logisztikus aki számít! Egyre jobban. A sofőrt meg kiváltják gépekkel. Addig is a magyar sofőrök annak is örülhetnek, hogy van még melójuk. A román, lengyel, bolgár sofőr elviszi a fuvart negyedéért...amint látható. Mivel a speditőr cégek nem halmoztak fel tartakéktőkét bármilyen hasonló helyzet ezt hozta volna. Most a sofőrök egy része átmehet a belföldi nagyáruházokhoz. A válság után pedig már semmi lesz ugyanaz ami volt.
Attila Molnár
Attila Molnár 9 hónapja
Átfutva a kommenteket, kaptam itt hideget meleget, lehordtak észbajnoknak,meg ki tudja minek , egy gondolat azért felmerült bennem!!Miről, kiről miért folyik itt az egymás pocskondiázása?? Végtelenül sajnálom ,de Én azon kevés(vagy sok) emberek közé sorolom magamat , akik azt az elvet vallják, hogy " azért dolgozom ,hogy élhessek"Szemben itt egy,kettő (és itt tudnék olyan jelzőket használni, ami megint kiverné a biztit sokakban)olyan kommentelővel , aki az élete nagy részét, a gondolatai, kapcsolatai zömét az teszi ki, hogy hogyan tud minél jobban, minél többet, minél szolgaiabban DOLGOZNI, és nem ÉLNI!!!!! Ti azért éltek, hogy dolgozhassatok!!! Lelketek rajta, ha jól esik hát hajrá!! De majd amikor el kell számolni az életetekkel, akkor már késő lesz azon keseregni, hogy jól elkurtam!! Már aki eljut eddig, hogy ezt fel is fogja!! A tulajnak, főnöknek való görcsös megfelelni vágyás kutya módjára, hogy kaphassak egy kis jutalomfalatot az asztalról, meg egy kis simit, nem az én műfajom!! És feltételezem, vagyunk páran még így!! Tudom, sokan nem értik meg amit itt "összehadováltam, " de azok egyébbként sem értenének meg! Vagy azért mert szolgalelkűek, vagy azért mert amit itt leírtam, nekik ellent mond, az érdekeik szöges ellentéte!!Gondolom ,az eéőző hozzászólásokat figyelembe véve, megint lesznek bőven akik folytatják a sértő durva megjegyzéseket. Ha jól esik, ha a lelki békéjük ezzel áll helyre, hát tegye! Sok ember nem képes szembesülni a gyarlóságával hibáival!!
Gömb
Gömb 9 hónapja
"1. a cég 2. a család. " Elvi hiba.
István Kapitány
István Kapitány 9 hónapja
Teljesen egyetèrtek veled, de ez mindìg is ìgy volt a vilàgon, több az elnyomott, több a szegèny, több a buta....
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
nincs azzal baj ha másképp állsz ehez, sőt... én amire reagáltam neked, az hogy félreértetted vagy egyáltalán nem értetted meg a videót. Én személy szerint másképp gondolkodom. 1. a cég 2. a család. miért? a családom jóléte attól függ hogy a cégem mit tud adni, ő adja a kenyeret a kezembe. ha stresszes vagyok a munkától mert a cégem hajt, kihasznál akkor azt viszem haza. az a baj, ha egy oldalát látod, hogy csak a sofőr kell hogy így gondolkodjon. A másik oldal is olyan kell legyen. Ezért mondtam, nálam nem lenne csökkentés, sőt van egy komment aki azt javasolta, ha a helyzet azt kívánja, a cég biztonsága, oké, legyen csökkentés, de ha újra itt a jólét, a levont összeget kapjam meg ha én ugyan annyit dolgoztam mint régen. Részemről ez simán menne. Tehát ne csak egy vállalkozót láss, aki csak önmagát nézi, a videóban én pont ezt emeltem ki, mondjátok el ti mit gondoltok, sajnos egy része az embereknek, és igaz ez a vállalkozókra is, csak önmagát nézi. És igen, nekem a te üzenetedből is ez jött le.
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
nincs azzal baj ha másképp állsz ehez, sőt... én amire reagáltam neked, az hogy félreértetted vagy egyáltalán nem értetted meg a videót. Én személy szerint másképp gondolkodom. 1. a cég 2. a család. miért? a családom jóléte attól függ hogy a cégem mit tud adni, ő adja a kenyeret a kezembe. ha stresszes vagyok a munkától mert a cégem hajt, kihasznál akkor azt viszem haza. az a baj, ha egy oldalát látod, hogy csak a sofőr kell hogy így gondolkodjon. A másik oldal is olyan kell legyen. Ezért mondtam, nálam nem lenne csökkentés, sőt van egy komment aki azt javasolta, ha a helyzet azt kívánja, a cég biztonsága, oké, legyen csökkentés, de ha újra itt a jólét, a levont összeget kapjam meg ha én ugyan annyit dolgoztam mint régen. Részemről ez simán menne. Tehát ne csak egy vállalkozót láss, aki csak önmagát nézi, a videóban én pont ezt emeltem ki, mondjátok el ti mit gondoltok, sajnos egy része az embereknek, és igaz ez a vállalkozókra is, csak önmagát nézi. És igen, nekem a te üzenetedből is ez jött le.
Zoltán Makai
Zoltán Makai 9 hónapja
Egyetértek, viszont itt Spanyolországban 2008 után visszavágták a béreket, amit mára sikerült arra szintre emelni. Miközben a cégek nagyon szépen fejlődtek. Flotta, új telephely stb. Divat volt azt mondani mert válság van. Hűtő oda vissza tele rakva. Remélem nem kezdjük megint elölről. Gratula az 50M-hoz!
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
annak élőben voltam szemtanúja. sajnos:( 2500-3000 euróról örültek ha 1700-2000 euró a bér.
István Kapitány
István Kapitány 9 hónapja
Szia,nem mondom hogy minden videódat làttam, de az elejètől nèzem, èrdekes a pàlfordulàsod sok màs esetben is,szòval először is tisztàzzuk màr èn alkalmazott vagyok adott esetben egy cègnèl, vagy tàrs rèszvènyes? Mert szàmomra több mint fura hogy soha eddig az èletben nem hallottam, nem jött a gòrè koràbban,hogy hù de kurva jò hònap volt,bejöttek az utalàsok, milyen jò hònap volt, szènnè kerestünk magunkat itt van 5-10 ezer ft prèmium. Akkor most hogy jött megint egy vàlsàg, màr az első pàr hònap utàn a sofőr nyakàt szorongatjàk. Ez korrekt, mond meg te. Amikor ment akkor hol a tartalèk? Azt kìvànom az ilyeneknek hogy igen mondjon fel mindenki majd amikor ùjra dübörög minden ahogy te mondtad,akkor oda senki ne menjen vissza, menjen tönkre örökre,soha ne tudjon többet vàllalkozni az ilyen aki annò az elejèn rögtön a sofőrt szorongatta volna. Kettő, vàllalkozni nem a haràcsolàsèrt kell, èsz is kell hozzà, korrektsèg, mint pl a TK-nàl. Te mit gondolsz mièrt viszel fèl ève èlelmiszert???? Mert volt esze a TK-nàl a nyakkendősöknek. Màsnak is nyitva az ajtò. Az intèzmènyesìtett magyaros adò ès jàrulèkcsalàsròl nem is beszèlve. Bejelentünk ennyivel meg annyival,aztàn a többit megkapod okosba...,üzemanyag megtakarìtàs meg ki tudja milyen cìmen, ha meg megèred a nyugdìjat dögölj csak èhen merthogy abba ez a sok szar bizony nem szàmìt bele... aztàn lehet azzal jönni hogy màshol is ìgy megy,csak èppen egy nèmet cèg ha ad mondjuk 2000euròt akkor 1500 a nyugdìjalapba is beszàmitò összeg, ès kb 500 eurò a többi. Mondmeg te,a retek magyar cègeknèl milyen az aràny????? Ès kinek is a javàra...? Egy wabi ami működik pl 15-20 ève mennyit nyerèszkedtek, meg a többi cèg??? Minden ami Mo.-on törtènik màr èvtizedek òta csak arra visz hogy szarhàzi magyar cègnèl soha többet nem fogok dolgozni, bàrmilyen nehèz is külföldön. Vagy, mond meg te...?
Krisztián Szotáczki
🤔a legnagyobb respect a családjaiknak és ês a kamionos feleségeknek akik velünk vannak !!!!!¡!!😎🙉🙉🙉🙉🚛🚛
József Antal
József Antal 9 hónapja
Önvezető teherjárművek lesznek. Megszűnik ez a szakma.
Don Joe
Don Joe 9 hónapja
Bizony. Aztán a mesterséges intelligencia átveszi a hülye kommentek írogatását is. Mindenki IS mehet a levesbe. Mindmeghalunk!
István Kapitány
István Kapitány 9 hónapja
Agyhalott...
Péter Szalóki
Péter Szalóki 9 hónapja
Lacika "bullshit" amiről beszélsz!!!
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
az hogy segíteni akarok? akkor az. ez van :))) sajnos jó pár ember azt se érti mit hall. de megszoktam:)))
f1Gabi7 Rally
f1Gabi7 Rally 9 hónapja
Lacika!Megnéztem.Látom a hozzászólásokból hogy sok nem is szakmában dolgozó rendesen lecidázott ezért a videóért is.Én továbbra is azt mondom te nem tartozol közénk te egy egyéni vállalkozós celeb vagy.Te olyan kijelentéseket tettél eben a videóban is amit igazi sofőr körberöhög!
f1Gabi7 Rally
f1Gabi7 Rally 9 hónapja
@st22lacikaLátom helyesírási problémák is vannak!Világosítson fel téged az a magasságos!Az sem esett le hogy a "közénk" alatt a sofőröket értettem.Magyarázhatnám hetekig de minek!?A sofőr szakma olyan messze áll tőled mint Makó........Neked megvan a magad véleménye meg nekem is.Tudod a vélemény olyan mint a segglyuk,mindenkinek van!
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
kérlek világosíts fel :))) mi volt olyan vicces? azt se tudok ki vagy miért akarnék oda tartozni:) celeb nem vagyok csak egy ember aki gondolkodik.
Tibor Tatrai
Tibor Tatrai 9 hónapja
Hello, Nem ez a legalkalmasabb idő, valamint videó sem, de volna egy kérdésem. Szerinted 40 éves fejjel van még lehetőség elkezdeni kamionozni!? Elszántság és kedv van, a kérdés csak az, hogy a cégek hogyan állatnak egy mondjuk 41-42 éves kezdőhöz. Köszönöm a választ előre is a hozzáértőktől.
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
persze :) van aki 50 évesen kezdi;)
József Nagy
József Nagy 9 hónapja
Ameddig reális a bér az alap igényeket még kielégíti addig rugalmasan lehet kezelni .Ha véget ér ez a káosz a munkáltatók figyelik ki az aki dolgozott vagy inkább az othon marad. sose voltam munkanélküli volt minimál béres állásom is de voltam válalkozó is amire nem panaszkodok
koyot cezim
koyot cezim 9 hónapja
Hello Lacika!! Április 4. én Szombat délelőtt 10;00 körül láthattalak téged Ulmtól északra az autópályán? Würzburg irányában?! Megelőztünk egy magyar A6-al! Oder?
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
szia. nem ;)
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
szia. nem ;)
GaborTóth
GaborTóth 9 hónapja
Szia Laci! Nagyon jó a csatornád és egyre jobban magyarázod el a dolgokat! Viszont ! Ez nem igaz hogy más országok átvállalják a fizetéseket csak Magyarország nem....!!! facebook.com/szamokadatok/posts/153450179465457?__tn__=K-R
qtya qtya
qtya qtya 9 hónapja
Hello. Mostanaban a hutosre is kevesebb a melo.azzal dolgozok.varni kell a fuvarokra nemjon ugy mint korabban, h lerakasbol indulas a felrakora.pl. most is kozel 30h agyiko volt lerakastol a kov fuvarbegbizasig.ilyen regen volt mar.
eizo monitor
eizo monitor 9 hónapja
En amiota haza jottem kulfoldrol csak szar kapok a pofamba a kormanytol , mast nem. Ez a kadari mentalitas, hogy nem jelentunk be sehogy vagy reszlegesen nem megoldas. Volt olyan ceg akinek rekordot dontottem bevetelben (500 ezer 1 nap) de azt mondta nem jelent be mert nem eri meg neki xDDDD Nem kamionos vagyok , ezt leszogezem. Ezt a kadari rendszert el kell felejteni itthon de nem lehet mert a magyar adozas kifejezetten tamogatja. Erre epul a az egesz. A NAV-os ismerosok szinten tudjak , hogy korruptak a cegek de le vannak fizetve a NAV-nal az aktualsi "melosok".
oronald1
oronald1 9 hónapja
hú de sajnállak titeket rögtön elbőgöm magam
oronald1
oronald1 9 hónapja
@Don Joe orvosokból is hiány van nyugodtan beülhetsz te is
Don Joe
Don Joe 9 hónapja
@oronald1 Helló, már a vírusválság előtt sofőrhiány volt. Lehet beülni az iskolapadba és szerezni a kategóriákat. Utána hajrá, te is kereshetsz e'milliókettőt. Vagy a kezed csak a billentyűzetig ér? Fotelrambó...
oronald1
oronald1 9 hónapja
@st22lacika csökkentés? értem , akkor már nem 1.200.000-t fogtok keresni hanem csak 800.000-t, brühühühühühü brühühühühühü szerintem titeket kellene támogatni először nem mást
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
titeket ? ki sajnáltatta magát ? te más videót nézel ? Nekem semmi bajom. ne csak nézd értsd is már miről beszélek. felhívtam a figyelmet nehogy lehúzzák a sofőröket ahol csökkentés van ott mi lehet az ok, erről szól a videó semmi többről.
szfehervar
szfehervar 9 hónapja
Hello! Reszben igazat adok neked, de amikor duborgott a gazdasag, akkor a cegvezeto is ugyanugy felrerakhatott volna, ahogy persze az alkalmazott is.
István Kapitány
István Kapitány 9 hónapja
@MACI111 Làtszik te sem ismered...
MACI111
MACI111 9 hónapja
Látszik nem ismerd a piacot... Óriási a verseny a szallitmanyizasban szar ért hugyert viszek el egymás elől a fuvarokat... Miből tegyen félre?
Sándor Faragó
Sándor Faragó 9 hónapja
Értem én hogy mit beszélsz csak át estél a ló túl oldalára mert emlékszel arra mikor a sofőrök mellet kapányoltál a fizetesek miatt kicsit gondold át egy kicsit.
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
Az a baj, ha nem nézed végig, akkor ne is kommentelj. Pont benne van mi lehet az ok ha csökkentenek, de mire figyeljen a sofőr nehogy a válságra hivatkozva lehúzzák. ember, egy vélemény nehogy átverjenek. Gondold át máskor mire reagálsz ;)
Boros Tamas
Boros Tamas 9 hónapja
Hülye kérdés lesz!!Amugy persze a pénzről szól ez az egész!de ki érzi most köteleségének hogy menjen!????hisz ez is 1 nagy segitség az ember társainknak!
Oláh Attila
Oláh Attila 9 hónapja
Emlékszem még az elején azt mondta Orbi, hogy mindenkitől áldozatot fog követelni ez virus dolog. Szerintem a fizetés csökkentés reális áldozat a munkavállalói oldalon. Józan paraszti ésszel felfogató, ha kisebb a termelés, akkor a javadalmazási alacsonnyabb kell, hogy legyen. Egy okos belátás kell ehhez, ha cégemnek nincs anny megrendelése mint régen, akkor engem sem tud úgy megfizetni mint, akkor. És igen jól mondod, csapatban gondolkodva mindenkitől elvárhat az áldozat. Ja és még valami, ha van lehetőség, akkor az ott lehet találni, hogy nem fogjuk vissza a pénnzt, tehát, vegyük meg azt a bútort, ha kinéztük, hivjuk ki a gázost, ha terveztük a cserét és rendeljük meg azt a bigyót németből vahy rendeljünk étteremből, hogy pörgessük a termelést egy elfogadható szinten,. Ez ugye azok felelőssége akik, tudtak félretenni a sanyarúbb időkre.
01Hmmmm
01Hmmmm 9 hónapja
Érdekes lehet ez a facebookon kibontakozó ellenállás, "700 alatt fel se kelek" :))) Összehasonlításul, amit a megrendelő fizet, itt a 2020. évi építőipari rezsióradíj, amit az ÉVOSZ ajánl 20 tétel költségféleségből (ebbe benne az építőipari mérnök költsége is) számítottak ki. Tehát, az építőipari REZSIÓRADÍJ, amikor építenek házakat, 4165 Ft/óra. Nyilván, a kőművesnek nem ez az órabére. A garantált szakmunkás bérminimum (tehát ez nem minimálbér) órabér alkalmazása esetén bruttó 1.211 Ft / óra (ez egy irodistának havi bruttó 213136 Ft)
Lackó Baranyai
Lackó Baranyai 9 hónapja
A cégnek nincsen biztosítása? Mind a vállalkozónak mind az alkalmazottnak kellene ,hogy legyen valamiféle tartaléka (is) ilyen esetekre. Mi van ha (COVID mizéria ide vagy oda) a vállalkozó/alkalmazott nem kap munkát 3-6 hónapig?
Zoltán Virágh
Zoltán Virágh 9 hónapja
Holland cégnél melózok, német bejelentés. Jött a körlevél hogy válság van, meg vírus stb. Nem akarnak elbocsajtani, inkább odaadjak a bérünk 67 százalékát ha otthon is leszünk ha nekünk így megfelel. Szerintem korrekt ajánlat.
csaba petrenyi
csaba petrenyi 9 hónapja
Ugyan így látom. Most nem a hőbörgés a megoldás, nyomatni kell amennyiért lehet aztán majd akkor kell kiálni magunkért ha több lessz a lehetőség ismét. Tisztelet neked. Köszi a videjókat.
Gábor Csonka
Gábor Csonka 9 hónapja
Talán a pékek, villanyszerelők, stb szakmunkások visszatérnek a szakmályukhoz. Divatkamionosok...
Tamás Járay
Tamás Járay 9 hónapja
Hihetetlen értelmes hozzáállás és igaz, amit elmondott a videóban. Sajnos rengeteg magyar ember fel sem fogja azt, hogy mivel jár munkahelyet, fizetést adni, és rengeteg ember ténylegesen szociális intézménynek nézi a cégeket.
Seishin HUN
Seishin HUN 9 hónapja
egyetértek, de egy észrevételem van, a fönökök A MAGYAR fönökök, a saját ""fizetésüket"" soha nem csökkentik legyen akármilyen bameg, inkább felszámoltatja a cégét 30év után minthogy egy fillérel is kevesebbet vigyen haza hó végén....
Chris19790321
Chris19790321 9 hónapja
Hello. Hát igen amit elmondtál az szép de pl. én sem azt tapasztaltam, hogy a jó magyar vállalkozó annyira a munkásai jólétét nézné. Neki akár évente új autó, külföldi nyaralásOK, stb. a melósnak meg lök annyit amiért még dolgozik neki. Ha beüt a baj akkor miért kellene a már így is kis béren tartott munkásnak elhinnie, hogy az eddig is a saját bevételére hajtó vállalkozó azt a pénzt is csökkenti amit ő kivesz a cégből? Általában a jó években is állandóan sirdogálnak, hogy mennyire nem volt jó ez az év de a melós meg tudja hol nyaralt, házat vett, stb.
Chris19790321
Chris19790321 9 hónapja
@st22lacika Ez idővel ki fog derülni, persze az ember reméli, hogy a lehető legjobban alakulnak a dolgok.
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
Chris19790321 itt azért nem ki bèrek vannak :) én bízom benne hogy 2-3 céget kivéve akik már megtettèk nem lesz gond
Milan Reseterics
Milan Reseterics 9 hónapja
Szia Laci! Egyetértek sok mindenben a monológoddal kapcsolatban, viszont saját tapasztalat amikor a cégedért úgy mondd kiállsz ilyen időben és ha te szorulnál segítségre de a cég szarban hagy olyankor mivan? Ezek után senki se akarna szívességet tenni azzal hogy kevesebbért dolgozik és kitart a cége mellett! Sajnos Magyarországon nagyon kevés olyan vállalkozó vagy multi van amelyik megérdemelné azt, hogy igenis a nehéz időkben kiállok a cégért mert ők is segítettek rajtam amikor én szarban voltam. Ez általában csak egy irányban működik mindig!
Milan Reseterics
Milan Reseterics 9 hónapja
@st22lacika Igen, úgy már más a helyzet és az úgy rendben is van ;)
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
Szia! Nálunk ilyen nem volt, ezért is vagyok itt. amikor nekem kellett segítettek.
zsolt hadnagy
zsolt hadnagy 9 hónapja
Annyit tudok hozzáfűzni hogy (Németország ) irányítom keresett egy fuvart nekem Lipcse - Dortmund útvonalon és 40 cent jött ki kilométerre szóval kezd el menni pofátlanságba a dolog, vissza hívta a céget hogy ez így nem oké és az volt a válasz hogy ha nem tetszik ne zavarj el viszi más
Szabi Mohai
Szabi Mohai 9 hónapja
Több mint 20 éve nemzetközi fuvarozó céget irányítok. Le a kalappal az összefoglalód előtt, bár minden kollégád csak töredékében látná át a jelenlegi helyzetet. Cégünknél ott tartunk, hogy egyes pilóták 7 számjegyű fizetésért hajlandóak havi bérként jelenleg elindulni. Próbáljuk bércsökkentés nélkül átvészelni, de valószínű, hogy azoknak a sofőrjeinknek, akik egymással összeállva presszionálják a cégvezetést sikeres munkahely keresét fogunk kívánni.
Péter Kókai
Péter Kókai 9 hónapja
Ez a helyzet elemzés és levezetés is tökéletes. Ha sokan így gondolkodnának akkor szerintem kánaán lenne. Kitartást kívánok és csak is elöre menni szembe a problémával.
Gabriel Balyo
Gabriel Balyo 9 hónapja
Ez hogy szlovakiaban beszall a fizetesbe az allam hulyeseg,a bohócok akik most kormanyra kerultek naponta kiserleteznek az emberekkel. Az hogy a kolcsonoket stb. nem kell most torleszteni, arra máris reagaltak a bankok. Felemelodnek a kamatok a meglevo kolcsonokre stb. Es a km penzel se ertek egyet, nalunk meg mindeg ugyannyit megy a sofor valsagtol fuggetlenul, es ugyanugy megmaradt a km penz.Ez hogy mindenki bepanikol, elnezest,,,,de egy kis hapci vegett az ész megáll. mert ahogy kiderult akivel nem is a virus vegzett de ki volt nala mutatva az is statsiztikaba kerult.
Papp Zoltan
Papp Zoltan 9 hónapja
Jó nagy ... vagy hogy ebben a helyzetben ilyeneket nyomsz amikor alapból a béka seggénél vannak a bérek! Sofőr is sokkal kevesebb van mert az idősebb sofőrök meg nem mernek menni! Úgyhogy ez így abszolút nem állja meg a helyét, mindenesetre sokat segítesz vele azzal, hogy ne emelkedjenek a bérek!! Nem beszélve arról hogy ütöd az előző videód hol arról beszéltél hogy az olaszok még az üres kocsit is kifizetik csak menjenek hozzájuk.. én is látom, hogy mennyiért jön onnan most el a cucc, mert a szerződéssel együtt kapom a vissza fuvart.. nem gondoltam amúgy ezt rólad, de én szerintem ezt most valaki konkrétan kifizette neked hogy ilyeneket mondjál! Én most iratkoztam le a csatornádról!
st22lacika
st22lacika 9 hónapja
Papp Zoltan fizetnek nekem ? Ha nem lennék ilyen most elkuldenelek a pic.aba! Ne is nézzen ilyen akkor iratkozz le és csá!!!! Tudod ki segítsen az ilyennek ! Főleg hogy felhívtam a figyelmet le ne húzzon a céged nehogy hazudjanak mi mitől függ ! Ha neked ez nem tetszik hogy akkor pá! Bérek a béka segge alatt ? Te hol élsz ? 60€/nap önmagában 1800€ + alapbér és ezt az utolsó alja cég is megadja az hogy te dolgozol talán 2/2 be vagy az a te bajod egy teli hónapban lehet keresni ! Ez kamionos szakma nem szanatórium !
attila szabó
attila szabó 9 hónapja
Üdv!Nemszoktam kommentelni semmilyen videot de ugy érzetem csak irok valamit.Szinházba dolgozom és minket érintett elöször és érint még most is ez a dolog.Kettö hétig itthon azon kattogtunk mi lesz kapunk e pénzt hogy lesz tovább.Szerncsére talták megoldást és itt jegyezném meg látszik ilyenkor ki a jo fönök és ki a jo alkalmazott.Olyan fizetésekröl irtok itt ami nem semmi ebböl érthetetlen miért nem lehet engedni ha igy megmarad a munkahely most szerintem ez a fontos ebbe az idöbe senki nem fog meg gazdagodni ez most nem ez az idöszak tul kell élni.Vigyázzunk Magunkra és Egymásra jo utat az utonlévöknek
Figler Bálint
Figler Bálint 9 hónapja
Iszonyat jó és tanulságos videó lett ez is. Ment a like!!! Ui: Nem háborogni kéne jelen helyzetben hogy egy kicsit esett a bér hanem örülni hogy van bér, nagyon sokak vesztették most el a munkahelyüket ők azok akik esetleg háboroghatnának....
Alogonomus
Alogonomus 9 hónapja
Az ilyen válságok kapcsán derül ki, hogy ki tartotta be korábban az 50-30-20 szabályt. Aki a fizetéséből nem tesz félre semmit, az most futhat az uzsorahitelező vállalkozásokhoz, és onnan már nehéz kilábalni. Ez a válság bizonyos tekintetben kicsit meg is tisztítja majd a piacot, bár nyilván sok életet és családot tönkre is tesz.
K33NZO
K33NZO 9 hónapja
Az üzemanyaghoz annyit hozzátennék, hogy szerződésekben "Üzemanyag Klauzulát " használnak, ami leköveti az olajár változását. Ebből az következik, hogy van egy alapdíj amire rájön az említett klauzula.
Következő
Bödőcs: 2020
9:05
Megtekintés 773 E
1 Millió ft levonás.
58:28
Megtekintés 858 E
Kamionos a Forma 1-ben
35:40
Megtekintés 138 E
A kamionos egy hete Élet az úton
1:53:53
Bödőcs: 2020
9:05
Megtekintés 773 E
Dear Electric Cars!
15:28
Megtekintés 2,8 M
Motorcycle Roasts Franklin
0:22
Megtekintés 2,2 M
Pikes Peak: Racing with NO RULES
9:51